Job 33 van 105


Report this listing

Solliciteren



CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE


Functie

Als CSR ben je het enige aanspreekpunt voor de klanten onder jouw hoede.

  • Je beheert je eigen klantenportfolio van A tot Z.
  • Je leert de ins en outs van onze processen en logistieke stroom.
  • Dit houdt in dat je hun bestellingen verwerkt, de administratie in onze systemen verzorgt, eventuele vragen beantwoordt en eventuele problemen analytisch bekijkt om deze op te lossen

Soms ben je bereid een stap extra te zetten om de dagelijkse uitdagingen op te lossen en een vlotte administratieve doorstroming te garanderen.

Bedrijfsprofiel:

Wereldwijd combineert Katoen Natie engineering en technologie om klantgerichte, technologische en logistieke oplossingen te bieden aan bedrijven, actief in verscheidene industrietakken. Katoen Natie heeft vestigingen verspreid over 40 landen in Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en het Verre Oosten en stelt zo’n 18.000 mensen tewerk.

Onder het motto ‘our people make the difference’, zijn we voor de Business Unit (BU) Petrochemicals op zoek naar een Customer service representative om ons team te versterken.

Jouw profiel

Je hebt ervaring in en kennis van logistieke processen.

  • bekend met inkomende en/of uitgaande zendingen, douaneformaliteiten, ADR, etc.
  • uitstekende communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
  • Interesse in het motiveren van teamleden om de productiviteit op de werkvloer te optimaliseren, teamspirit te stimuleren en professionele groei te bevorderen.
  • Hands-on en een onafhankelijke probleemoplosser die bekend staat om het nemen van initiatief en verantwoordelijkheid.
  • Jouw helicopterview en analytisch vermogen helpen je om ideeën te creëren over hoe interne werkprocessen geoptimaliseerd en efficiënter kunnen verlopen.
  • Idealiter heb je een grondige kennis van het Nederlands, Engels en Frans.
  • Beschikken over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Bij voorkeur een relevante ervaring van 2 jaar.
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen

Aanbod

Een boeiende job in een toonaangevend dynamisch bedrijf dat deel uitmaakt van een grote en stabiele groep, met een no-nonsense cultuur.

  • Een werkgever die initiatief aanmoedigt en ideeën uit alle lagen van de organisatie waardeert.
  • Een baan met impact, waar je het verschil kunt maken, bijdraagt ​​aan veilige voeding voor de hele samenleving.
  • 2923 euro, aangevuld met extra-legale voordelen zoals een bedrijfswagen en hospitalisatieverzekering
  • Een leercultuur bij één van de grootste logistieke spelers in Antwerpen

Ben jij net afgestudeerd of ga jij binnenkort afstuderen? Ben jij op zoek naar DE ideale eerste logistieke ervaring? Zoek dan niet verder, want bij katoennatie non-consumer goods vind je dit allemaal, en nog veel meer.

Katoen natie is één van de grootste logistieke spelers in Belgie wat maakt dat dit zeker een toonaangevende eerste ervaring kan zijn voor jouw verdere carrière. Daarnaast biedt Katoennatie gespecialiseerde traineeships aan, specifiek voor schoolverlaters om jou in een mum van tijd volledig op te leiden tot de functie die jij wil.

Klinkt dit als muziek in de oren? Wacht dan niet en contacteer ons via onderstaande gegevens. Of beter gezegd.. val niet uit de boot en come join us!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht